Snart lediiiiig





äntligen är det söndag och en ledig dag. Jag räknar som sagt ner dagarna till jul nu, för att jag behöver komma ikapp med förlorad sömn och hinna träffa mina vänner igen haha. Längtar efter en helkväll med mina fina och sen en rolig utgång. 

Annars då? Bilderna får kanske tala lite för sig själv. Alicia var och klippte sig och mitt hjärta smälter varje gång jag ser henne, gudars skymning vad jag älskar henne och herregud vad glad jag blir av henne, ja ni hör ju. På andra bilden ser ni mig och ericas mamma, haha. Ja jag hänger lite med ericas mamma när Erica är i Spanien, det är inge konstigt med det. Det är dock lite konstigt att jag låter henne färga mitt hår, men det var lite kris kan man säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0