Nytt kapitel





I över 1,5 h har jag pendlat fram och tillbaka till Norge varannan dag för jobb i den helt otroliga salongen Hairport. Är så otroligt glad att jag av en slump gick in där för 2 år sen och bara lämnade ett cv för skojs skull. Sen insåg jag snabbt att jag ville jobba i Sverige och Torsby också och delade därför upp det och då blev det varannan dag. Nu är jag trött på att pendla så många mil per dag men jag vill absolut inte lämna hairport, så nu har vi kommit på en annan lösning! 
Nästa kapitel är därför att flytta till Norge 3 dagar i veckan. Och från första januari flyttar jag alltså in hos min fina kollega och fina vän Malin, som ni ser på bilderna där uppe. 

De där norskarna är bra på alla sätt och vis och som sagt så är jag så jökla glad över att jag fick chansen att börja där, jag har ju växt så otroligt mycket tack vare detta. Ja, så nu blir jag norsk på halvtid, detta ska bli spännande. Malin äger även 3 hästar så nu blir jag hästtjej också, som sagt detta blir spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0