Juljuljul







Det har varit en väldigt fin jul tycker jag, så som en jul ska vara. Ni vet väl vad jag pratar om antar jag, god mat, sällskapsspel, fest och blablabla. Så har min jul varit, två festdagar och häng med familjen. Idag har jag dock varit till Hagfors och sett på bowling och sen drog jag till Karlstad och hälsade på mina älsklingar och där är jag även nu. Finns verkligen inte ord för hur mycket jag saknar detta ställe. Och hur mycket jag saknar två av mina bästa vänner som bor här, ja så är det med det. 
Det har varit en bra julhelg iaf, är inte speciellt utvilad dock men skitsamma, imorgon är jag också ledig och har chansen att ta igen mig efter helgens utgångar. Bra vi säger så, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0