Gött




Som jag har nämnt tidigare så är jag en riktig julälskare. Jag går verkligen all in med allt som har med jul att göra och jag gillar inte folk som säger "jag drar ner på julhysterin jag, det blir jul ändå". Ja det blir det givetvis, men så kommer jag aldrig säga, någonsin. Här ska det inte dras ner på någonting, jag älskar att slå in klappar i fina papper, pynta med ljusslingor och granris, baka och allt det där. Jag älskar t.o.m julstressen på jobbet. Jag ser verkligen framför mig hur jag kommer ha det om några år, med min familj och min man kommer bli galen över alla ljusslingor som är överallt i huset. Men jag har väldigt svårt för att tänka att inte fira jul med mamma, pappa och mina syskon, så har det ju alltid varit och så vill jag alltid ha det. 

Så jag är så gott som färdig med allt (!!) alla julklappar är nästan klara och allt är bakat. Så nu är det bara att klippa och färga till fingrarna blöder och sen äntligen får ta lite ledigt. 23 december 18.00 checkar jag ut från salongen och då ska jag bara må gött. Gud vad skönt det ska bli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0