😛








Jag förstĂ„r inte att jag ska behöva fĂ„ ett antal dödshot varje gĂ„ng jag inte publicerar ett blogginlĂ€gg. Men ja iallafall, jag har ju ett mycket hektiskt liv som ni alla vet, trots att jag inte har skaffat mig en hobby Ă€n. En liten hobby Ă€r dock att byta hĂ„rfĂ€rger, sĂ„ det har jag nu gjort igen. Och nu gick jag tillbaka till den lite mer normala sidan igen, egentligen trivs jag inte dĂ€r överhuvudtaget men för familjefriden sĂ„ Ă€r det vĂ€l bĂ€st. SĂ„ ni fĂ„r vi se hur lĂ€nge det tar innan jag tröttnar pĂ„ att se ut som alla andra helt enkelt. 

Annars dĂ„? Jo tack, just nu Ă€r jag sjuk och hĂ„ller verkligen pĂ„ att bli galen. Hatar att vara sjuk, sĂ„ idag har jag plöjt igenom hela Pelle Svanslös och Ă€tit glass. Det Ă€r sĂ„nt man fĂ„r göra nĂ€r man Ă€r sjuk. Jag har Ă€ven kollat pĂ„ lite julklappar men som vanligt har jag beslutsĂ„ngest, sĂ„ vĂ€ntar nog till dagen innan julafton som alla andra Ă„r. Det Ă€r ju sĂ„ klokt. Jaja godnatt alla fina och fula. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0