Bittert




Idag har jag kommit fram till några saker. 1. Jag mår så jävla bra när jag är med mina kompisar, det finns inga jag kan skratta så mycket med som dom och det är inga som får ut mina riktiga sidor så som dom får, cred till er. 
2. Det är jul om 2 veckor och jag är lika efter som alla andra år. 
3. Mitt jobb är världens bästa och världens mest krävande yrke, vissa dagar känner jag verkligen att det drar ur all energi ur mig. Som idag. 
4. Vissa människor finna det inte ord för, ursäkta om jag låter som en gammal kärring, men det finns fasen folk till precis allt. 
5. Idag är jag en aning bitter, jag tror jag behöver ledigt.  
6. Imorgon tar jag 2 dagars ledigt, och idag har jag jobbat 10 dagar i sträck. 
7. Det är för hårt för en stackars frisör. 
8. Jag ska sluta gnälla nu och få mig lite sömn. 
9. Har nämligen försovit mig två dagar i sträck, trodde jag hade växt förbi det men tydligen inte. Godnatt, imorgon är jag en bättre version av Amanda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0