huhu lite om amandisen_3




Jag är en konstig människa, jag tycker inte om att vara ledig. Bara om jag har något att göra, då är det givetvis ok. Men det här att hänga hemma i soffan en hel dag och softa gör mig galen.

Jag heter amandisen_3 på min mejl, vilket var väldigt pinsamt när jag höll på att skaffa eget företag och skulle berätta mejlen för diverse människor, så som försäljare, Skatteverket, banken osv, jag lät ju himla vuxen, seriös, driven och företagsam då liksom. Amandisen_3, herrejisses att jag inte skämdes mer. Att jag inte grävde ner mig och kom tillbaka när jag hade skaffat en ny mejl. 

Jag har ganska bra självkänsla. Jag har lite den här "vill dom inte ha mig, deras förlust-attityden". För jag tycker jag är rolig och bra. Haha, ännu en gång, ni som inte känner mig måste tro att jag är helt bakom flötet. Vilket jag kanske är, men jag är ingen diva. 

Min favoritmat är Janssons frestelse. Eller tacos. Nej kinamat kanske. Ah någonstans där iaf. Haha

Jag kan nästan alla repliker i solsidan. Okej kanske inte alla, men alldeles för många för att klassas som normal. 

Jag döööör av skratt när någon leker att de kan prata kinesiska. Jag vet inte varför men det är det absolut roligaste jag vet. 

Jag har svårt för att sluta prata. När jag är tyst brukar Erica fråga hur jag mår. 

Jag är väldigt oromantisk av mig. Tycker inte om sånt puttinuttigt utan jag är mer en sån som går i en slortröja och trosor, lägger fötterna på bordet och ser på solsidan. Men rosor och sånt löjligt är väl gulligt ibland det med kanske. Uppskattar faktiskt det också, så det är inte såå illa. 

Tröttnar väldigt fort på saker och ting, vill alltid ha något nytt att göra eller att se fram emot. Nu har jag ett nytt projekt i huvudet, men jag får nog vänta lite så jag hinner andas emellan. Och sova, vilket jag ska göra nu. Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0