1247

Älskar att jag har fia som sitter bredvid mig när jag spyr galla på folk, älskar att hon sen kollar på mig och fortsätter spy galla över dom. Så idag har vi gjort det, varit lite bittra på livet och över att kinan var stängd när vi ville ha pasta med kyckling och tum yun. Det är måndag, så man får spy galla över folk och man får vara bittra över livet. Det är helt ok. 

Sen fick jag med mig en bok hem som jag efter sju sidor är helt fast i. Var tvungen att blogga dock, det är lite viktigare en dag som denna, speciellt när jag hade så mycket viktigt att komma med. Det är en sån dag, en bitter dag men jag är glad att dom finns, för man mår fan bra av dom också. 
Imorgon ska jag inte försova mig, det är mitt enda mål med morgondagen. Igår somnade jag klockan 19.00 och sov till 09.03 imorse. Det mina vänner, det kan vi diskutera hur normalt det är. Men det tar vi i ett annat inlägg. Ja det gör vi. Hejdåda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0