Detta gör mig glad:




Jag har världens absolut bästa yrke. Tänk att man kan hamna så rätt på första försöket. 

Jag har två så jäkla bra arbetsplatser som jag inte kan vara något annat än stolt över. 

Jag mår bra. Så jäkla jäkla bra och jag skrattar hela tiden. Jag är den bästa Amandan just nu, precis så jag ska vara. 

Mina vänner är och kommer alltid förbli de bästa vännerna någonsin. 

Kolla Alicia! Hur kan man inte bli glad av en sådan människa? 

Jag har den snyggaste hårfärgen jag någonsin har haft, därmed är jag förmodligen finare än vad jag någon gång har varit. 

Ja det var väl allt. Ett sånt här "JAG ÄR SÅ LYCKLIG SE PÅ MIG BLI AVUNDSJUKA PÅ MITT PERFEKTA LIV" inlägg är det väl ingen som har dött av förut så varsågoda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0