9

Vad är du stolt över? Just nu är jag stolt över att jag mår såpass bra som jag gör. Att jag alldeles strax ska bli min egen chef, att jag inte klagar, att jag vet vad jag vill och lever därefter. 

vad gör dig riktigt glad? Att komma till en punkt där man tänker "fan vad gött jag mår och fan vad jag är nöjd med mig själv och mitt liv" samt alla klyschor man inser stämmer som typ "jag är värd bättre" blablablabla. Sen blir jag glad av mina vänner, familj och allt sånt där dravel. 

Ångrar du någonting? Nej jäklar så onödigt. 

Vem får dig att flyga bland molnen? Just nu ingen. Och det är såååå skönt. Haha vad har jag blivit för människa? 

Vad har du ätit idag? majs, rödlök, pirog, lite kinamat som jag snodde av Erica. Det var gott. 

Vad gör du just nu? Ligger i pappas säng upp och ner. Svarar på detta trams. 

Favoritfilm? Men Gud, jag har ingen sådan. Återigen, vad är jag för människa? 

Vad ska du göra imorgon? Gå upp alldeles för tidigt, vara bitter för det ett litet tag, se ut som en hundvalp tills jag vaknar till och kletar på mig smink, fyller kaffetermosen, i med headset och kör 8 mil till jobbet. 

Varför?  För "naturligt är vackrast" funkar inte på mig, speciellt inte när jag är singel och för att cash is king. Såklart. 

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Säkra pensionen:)

Vem får dig alltid glad? Finns väl ganska många såna personer, ni vet vilka ni är <33 

Vad vill du ha just nu? Räkfrossa på kusten. Och en norsk man, med båt och allt det där. Han får gärna vara mörkhårig och vältrimmat skägg. Haha.

Vad vill du inte ha just nu? Måndag imorgon och typ drama. Sånt är alldeles för jobbigt och jag är alldeles för svag som människa för att orka med sånt. 

Hur ser du dig själv? Jobbig jäkla fråga. Ser väl mig själv som ganska rolig, kall, rastlös, målmedveten och fin i rött hår. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0