Lååååång jävla fredag








Några bilder från de senaste dagarna bjuder jag på, varsågoda. Jag har haft mycket att göra, jisses. Igår somnade jag 19.30, sååååå jävla trött var jag. Idag  har det fan varit en lång fredag ni. Började dagen med en promenad, sen åkte jag mot skogen för födelsedagsmiddag hos Hanna och nu har jag agerat chaufför vilket är andra gången denna veckan. Jag är verkligen fantastisk och jävligt gammal och bitter som inte klarar av bakfyllan, så jag väljer att stanna nykter och ordentlig. Ja, men det är trevligt det med. 

Hoppas ni får en fin påsk mina vänner! Jag känner mig för första gången på jävligt länge ganska hel och glad. Saker går bra nu helt enkelt. Och jag är så kär. Hihi. Imorgon ska jag äta mig fet eller fetare och vara barnvakt åt världens finaste bebis. 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh fina du!

2014-04-19 @ 00:40:03
URL: http://thesimplegirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0