*




Alltså herregudars, veckorna går så fort, är redan hemma i Torsby igen. Imorgon ska jag iväg på intervju i Norge som sagt, ska bli spännande. Och jag ska ställa 40 alarm, jag har en förmåga att vara lite segväckt på morgonen. Det är en av mina sämre egenskaper faktiskt. Snälla vänner och ovänner, håll era tummar för min skull. 

Ska även köpa några kilo räkor också, det är typ min passion här i livet. Det och ljuslyktor alltså, det spenderar jag alldeles för mycket pengar på. Nog om ingenting, godnatt nu ska jag kramas samt kolla på pretty Little liars, som förövrigt har tagit över mitt liv -totalt. 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det kommer gå grymt amanda!!

2014-04-03 @ 10:35:03
URL: http://thesimplegirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0