ännu ett hejdå till 2012 och ännu ett hej till 2013

 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja säkert, eller ja det är väl klart som fasen att jag gjorde det. Som vadå? Ja, jag började trivas liksom. Och så blev jag ju vuxen på riktigt.
 
Hur har ditt 2012 varit?Otroligt otroligt bra! Jag lärde mig mycket, framförallt om mig själv. Och så var jag lycklig, glad och allt det där. Så allt var bra.
 
Tror du att 2013 blir bättre? Ja, det tror jag. Jag ska bli bättre. Jag ska lära mig en massa, framförallt att vara själv. Kan behövas. Och så öppnas många dörrar detta år, så ja jag kommer få ett bättre år. Ja.
 
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?  14 maj. Och femte december.
 
Bästa köpet? Vettefan, säkert någon hemmapryl. Har ju blivit vuxen som sagt.
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Ur balans, Running up that hill och kanske Levels. 
 
Vem har du umgåtts med mest? Haha, ja ni. Undra. Jag tror ni kan svaret, nanannana. Jag med men jag orkar inte skriva.
 
Bästa minnet från 2012?14 maj. 
 
Hur många kysste du?Vore konstigt om jag svara något annat än en på den frågan. 
 
Har du haft ett förhållande under 2012? 2012 har enbart bestått av ett stort fett förhållande. Åh vilka kärleksfrågor det måste vaaaaa.
 
Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013 ? Galenskaper! Men det räcker nog och blir över detta år I guess. 
 
Vad önskar du att du gjort mer 2012?
Svara jag inte nyss på den frågan? Mer galen, mer ung. 
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit så fast. och tappat bort mig själv så mycket. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Måste kolla bloggen, minns inte..Jag åt säkert mat.
 
Vad fick dig att må bra? Skolan, henrik, amigos.
 
Vem saknade du? Ingen. Eller jag vet inte.
 
Vad har varit ditt motto 2012?
Sånt håller inte jag på med. Trams tycker jag.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2013?
Må bra Amanda. Och våga må dåligt. Skratta. Nej jag vet inte. Motton och löften och sånt är inte riktigt min grej. Gaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0