huvudbonaden

 
 
hej på er fina och fula. Ja, ni såg ju lite bilde från igår. Var otäckt nära en orm, jag hatar ormar så jag kan knappt fatta själv att jag var så nära den jäveln. en kanin gosade jag även med, men det fattar jag själv. Fint djurkalas i kil var det iallafall, hade superroligt med frisörbrudarna.
 
jag har alltid en huvudbonad på mig när jag är ute, alltid. Gårdagens ser ni på bilden, ett bra val amanda. En av mina favoriter faktiskt. Ikväll får vi se om det blir huvudbonad eller ej, men någon fin grej kommer jag säkert hitta. Ska förövrigt till Hammarö, det är inte varje dag. En fartfylld helg genom värmland. Kunde väl ha valt några vackrare ställen än Kil och Hammarö kanske, typ Torsby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0