ett sådant test

Hur gammal är du? 17 år och någonting
Vilken klass går du i? HVFRI11 frisörtvåan alltså
Höger eller vänsterhänt? Höger
Är du ofta seriös? nej det vore väl dumt att säga
Gillar du att kramas? Beror på vilket humör jag är på förstår ni
Hur många biologiska syskon har du? 2
Har du utländska föräldrar? nej, men man kan faktiskt tro det
Saknar du någon just nu? Jaa, saknar alltid.

Mjukisbyxor eller jeans?  helst mjukisbyxor för det är så jävla gött, men ack så jävla fult. så jeans då

Bada eller Sola? Bada fast jag solar nog mer än vad jag badar
Har du fräknar? nej men jag vill ha!!! så himla sött.
Favorit godis? naturgodischips, djunglvrål och nappar
Anser du att du är stark? Jävligt stark må jag säga
Är du kittlig? verkligen inte......
Vad heter/hette din första seriösa kärlek? Henrik
Älskar du honom fortfarande? Ja, det vore väl illa annars
vad har du för mobiltelefon? samsung galaxy s2, en ganska trasig sådan. hehe så skräll mig
Har den kamera? japp
Vad har du på dig nu? björnborg trosor och henriks cheap monday t-shirt. skitgött.

Vad säger du ofta? fan
Hur mår du? mår ganska bra, från och till dock.
Vart gjorde du senast illa dig? hövve, ramlade i badrummet och slog i huvudet i badkaret i tisdags. väldigt klantigt.

Vem kramade du sist?  antingen sofia, emma eller sofie. minns int
Vilken vän vet mest om dig? Fia, Emma, Erika
Hur gammal vill du vara när du ska få ditt första barn? 23
Vad kan du inte leva utan? mobil, pengar, mat och alla runt omkring mig
Tänker du gifta dig? Ja
Är du förlovad? men nej
Har du något fint halsband? har jag nog någonstans
Är du bisexuell / homosexuell? nej, väldigt heterosexuell. haha det lät ju sisodär det också...

Vad har du gjort idag? sovit, varit ute och gått två gånger, haft mina hönor här, pluggat. saknat
Vad åt du senast? En kesomacka
När duschade du senast? låg i ett bad för cirkus tio minuter sen, det var gött dä
Vem ringde dig senast? En försäljare, blev väldigt arg och la på. Tölmaja
Vilken låt lyssnar du på nu? Ingen, tv4 vädrets intro bara
Gillar du någon? Ja
Isåfall, vem då? det är ju för många för att ens försöka skriva ner här
Vad ska du göra idag ? intressera mig, dricka te, sova
Vad gjorde du igår? Var med Henrik, var ute och gick, var arg, åt tacos och gjorde några tappra försök att plugga
Om du fick välja, sommar, eller vinter? Sommar herregud
Tycker du att det är okej att ha killkompisar? men herregud ja
 
 
Vad heter din bästa killkompis? Henrik
Vad gör du just nu? tittar på tv4vädret, ska bli ganska mycket moln på den sydostra fronten.
har du spotify? ja
har du webbkamera? japp
va det här testet kul? skitkul verkligen!! varför gör jag inte sådant oftare?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0