babbel babbel babbel

 
 
 
det där med att laga middag är ju inte min starka sida på något sätt. Oftast blir det kesella eller keso med majs, lingongrova med stekta ägg. Det är ungefär det jag äter när jag är själv. Idag var inget undantag, det sistnämnda blev det även idag. Jag har även pluggat till det prov jag har imorgon som jag fullkomligt har glömt, eller förträngt kan man väl kanske säga hehe.
 
fast inte orkar jag plugga längre än en timme åt gången inte, nej så nu har jag tränat och det gjorde fasen min dag. Så nu mår jag bra igen och ska ta tag i detta jävla samhällsprov. Se på lite OC också kanske, ja kanske kanske. Så får det nog bli. haha alltså fasen, jag har tappat bort min bloggförmåga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0