skitsnack

Min blogg glöder inte precis, det har inte jag heller gjort. Nu däremot, nu är det eld i rumpan på mig. Så kan det gå efter cirka två veckor av noll energi. Det är skönt att må bättre igen, så det har jag firat med kaffe med camillisen och olivis, sen lite minishopping med mig själv.
Pangpang boom boom vad veckorna går snabbt, och pangpang boom boom vad helgerna går ännu fortare. Haha, förövrigt tycker jag det är megaroligt att sitta och vänta på min buss vid drottninggatan. McDonalds är liksom Karlstads svar på Quikly i Torsby. Där hänger man, så är det bara. Där skriker man, fjortisslår varandra och går runt med en hallonsoda och låtsas, eller ja kanske inbillar sig att det är en alkoholhaltig dryck istället för den sockerbombade hallongrejen. Det är roligt att titta på när de vinglar runt där, med sin hallonsoda i ena handen och en kompis hängande över andra armen. Haha, sånt roar jag mig med ibland. Det skrattar jag åt länge länge, ofta ofta.
Godnatt, godkväll nu ska jag äta en ostfralla, sen middag hej? Eller gills det ens som middag? Ja.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0