och här får ni ett dussin otroligt viktiga och intressanta svar.....

när känner du dig som finast? ehm, när jag har suttit ute och solat så börjar det spöregna, så hela jag ser ut som en pudel. Precis som nu då, med andra ord. Lyckat.
vem är din favoritkille? Alex och Calle Schulman, mina grabbar det. Och givetvis min egna fina henrik.
vad gillar du mest av allt att göra? basta, så man blir riktigt riktigt äckligt svett. Då känner jag mig riktigt riktigt snygg.
när gillar du dig själv? va, är det en fråga? Jag gillar alltid mig själv och det borde alla göra. Jävla dum fråga.
när är du som fulast? Ja det måste då vara när jag är nyvaken. Nej det är när jag är hos frisören, vilket inte är så ofta så jag slipper plågas av min extrema fulhet. Det är bra att man kan klippa sig själv.
vem inspirerar dig? Många det, men samma som förut Alex och Calle tycker jag om, de är ärliga och roliga. Och min bror och min syster. För de är jävligt starka båda två och fast de är så fruktansvärt olika så har de båda två personligheter som är helt fantastiska. Och som jag inspireras av och lär mig av. That's it.
Solo eller Cafè? Solo, för jag är en tjejig tjej. Men Cafè kanske också är bra..om man är kille eller nått.
Vad skulle du göra om du vann en miljon på lotto imorgon? Sjunga 'fyfan vad jag är bra'. Sen skulle jag springa till närmaste jordgubbssäljare och köpa tjugo liter jordgubbar och sen bada i dom. För jag tycker jordgubbar är gott.
Ljuger du ofta? Pass.
Vart vill du just nu? Till Gotland. Jag vill till gotland gotland gotland! Hör ni det eller?!
Romantiskaste i ditt liv? Var nog häromdagen det, en person, närhet, solnedgång och bad. Hihiih kyss mäh!
Vad gör du innan du somnar? Men pass, det vet jag inteeeeee.
Vad vill du ha just nu? Kaffe, kaffe kaffe ge mig kaffe. Och en erica. Och en vickan.
Vad är det bästa du har? Mamma, pappa, sis, bror, erica, vickan och alla andra vänner. och givetvis vovven harry. oj skrev jag det där? och jordgubbarna som står i kylskåpet.
vad gör du om en timme? sover i solstolen.
om ett dygn? skrattar åt Mr.Bean. Vilken man.
om tre månader? Sitter antagligen vid skolbänken, sen går jag nog hem och försöker mig på att laga mat, sen gör jag nog stan, dricker lite kaffe och antagligen mår gött i Karlstad.
fest eller hemmakväll? behöver jag ens svara på den frågan? Hemmakväll givetvis, gosh.... hehe.
är du hungrig? Nej. är du eller? vavavava?
har du fina ögon? givetvis, älskar dom verkligen.
saknar du någon just nu? Ja.
Vem isf? Men jobbigt, en följdfråga. Vickan saknar jag rätt så tämle asmycket.
Vilka personligheter går du inte ihop med? överdrivet uppmärksamhetberoende människor som är utseendefixerade till tusen. De som inte tycker en människa kan bli fin för deras insida. usch usch bort bort, som erica skulle ha sagt.
vad tar du helst med dig på bio? Jag och fia tog med oss en ben&jerry samt en risifrutti en gång. Så allt är väl möjligt antar jag.


Åhfyfan, nu orkar jag inge mer. Jobbiga frågor, men ja. Herra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0