givemelove tar ett break...

Nu kommer ni nog bli ledsna, chockade eller ja, inte fasen vet jag. Den här bloggen har varit med om mycket, det är många ord och miljarder bilder. Jag har bloggat flitigt väldigt länge, därför att jag tycker det är kul. Jag gillar att skriva av mig, visa er delar av mitt liv och jag vill skriva vad jag har för mig och ni verkar ha gillat det.
Det är skitkul att det är så många som kikar in här vareviga dag och vill se mina stora bilder, mina egobilder som jag lägger upp, läsa om hur mycket kaffe jag dricker och hur jag strävar och går till gymmet. Ja, det tycker ni tydligen är kul.
Men nu till det som var meningen med detta inlägg, jag ska sluta blogga ett tag. Helt och hållet.
Saker som inte ska hända, händer hela tiden och jag är så jävla sprucken.. Jag behöver bli hel, på något jävla konstigt sätt. Jag är nere på botten igen efter en jävla höst och 2011 kunde tamejfan inte börjat värre.
Jag vet inte om jag börjar blogga om två dagar, om en vecka eller om månader. Det märks väl antar jag, men nej, jag ska inte ta bort bloggen. Och ja, jag ska börja blogga igen. Då jag har något glatt att ge er.
När det enda som betyder någonting inte finns kvar, då brister man. Och det är därför jag snart brister.

Jag behöver tid och reparering helt enkelt. För just nu, är jag som sagt nere på botten. That's it.



Och en sista egobild på ett tag, det är ju standard.
Sakna mig inte för mycket då.
Bra.


Kommentarer
Postat av: ällen

finns piga! <3

2011-01-06 @ 22:00:04
Postat av: Emma

Lilla du, du är stark!

Finns vännen! <3

2011-01-06 @ 22:25:30
Postat av: Amanda

Finns för dig snuttis! Puss <3

2011-01-06 @ 23:49:48
URL: http://aepplepaj.blogg.se/
Postat av: s

näe, tråkigt! :(

2011-01-07 @ 12:47:09
Postat av: H

neeeeeeeeej :( tråkigt

2011-01-07 @ 16:19:46
Postat av: Anonym

men fan, sköt om dig <3

2011-01-07 @ 18:22:49
Postat av: Johanna

amandateddy :(

finns för dig ♥

2011-01-07 @ 18:27:16
URL: http://monkamoop.blogg.se/
Postat av: Anonym

neeeej din blogg = mitt liv

2011-01-07 @ 21:46:45
Postat av: Camilla

tråkigt som sagt.. :( take care!

2011-01-12 @ 21:01:45
URL: http://camillapernefur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0