grattis på din dag älskade <3



Dags för en grattishälsning här på bloggen. Det är inte vem som helst som fyller år, utan det är den personen jag tillbringar mest tid med, den personen som vet allting om mig och den jag berättar allt för.
Vi är inte perfekta, ganska dumma ibland faktiskt. Och väldigt lika, fast ändå så himla olika. Vi är på två helt olika ställen i livet, men vi möter varandra ändå. Är det någonting jag är säker på här i livet, är det att hur dumma saker vi än skulle göra, vilka val vi än skulle ta och hur vi än skulle förändras, skulle vi ändå vara kvar. Vi skulle ändå gilla varandra, för det gör vi, vi gillar varenda sida av varandra. För vi har lärt oss att acceptera varandras svagheter och dåliga sidor. Jag har dom, hon har dom men hennes bra sidor är så mycket större än hennes dåliga. Vilket gör att jag älskar även hennes dåliga sida, det är fortfarande hon och jag skulle älska henne vad hon än gör.
Vi har ofta samma åsikter om saker men ibland händer det även att vi inte är överens. Men vi håller kvar vid våra åsikter och vi är lika säkra båda två, att just än själv har rätt. Men sen brukar vi kompromissa och vips så kom vi fram till något mittemellan. En av hennes bästa egenskaper är att hon alltid förstår mig. Hon vill att jag ska må bra, så hon försöker alltid. Och även om jag skulle gå tillbaka till världens idiot så skulle hon vara lycklig om jag är lycklig. Och jag skulle göra samma sak, när hon ler så ler jag.

Nu ska jag sluta min kärleksförklaring till denna tjej, men jag skulle kunna skriva en hel bok om henne och våran vänskap och det kanske får bli mitt andra projekt. Men det jag ville få fram var; GRATTIS MITT HJÄRTEGULL aka fosam! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0