jaja hejhej tjatja



Dagens Amanda Carle gillar detta: Att jag antagligen kommer ha det riktigt kul till helgen.
Dagens fyfan vad jag är bra: Självfallet min färgning och klippning på Emms, duktig jag ääääär. Bra med självförtroende.
Dagens hallelujah: Att jag lagade mat själv idag, utan pappas hjälp. Okej, stekte bara korv. Men det är tanken som räknas.
Dagens åhåååå: Mina vantar jag syr på slöjden, dom kommer vara min bästa vän i dom tjugo minusgraderna som kommer komma snart. Ullvantar med får på ♥
Dagens tårarna-hamnade-precis-vid-ögonlocken-och-snart-faller: När jag såg mitt älskade hus vara med i Torsbybladet för försäljning. Jag vill inte, så många minnen, så många år. Nejnejnejnej!!!


Jag vill inte flytta. Förstår ni eller?! Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0