såja, dagens!




Underbar dag, brudarna Linette och Fia kom och hämtade upp mig för en stekdag på Kollsberg. Nej, inge bad blev det för min del, men massa stek, prat och lite planering inför det kommande. Riktigt bra.
Nä, nu får det bli en dagens.

Dagens bästa: självklart dagen vid kollsberg.
Dagens lycka: När jag hittade ett oöppnat tuggummipaket i en väska, fyfan vad glad jag blev!! Det är lycka om man är tuggummiberoende och det är jag.
Dagens aj: biten av pissmyror, eller nej kanske inte biten, ahja NÄR MYRFAN PISSADE PÅ MIG! Ajjjj!
Dagens herregud :o : När det låg en tjej med stringtrosor och ingen bh på hopptornet vid Kollsberg. Sånt ser man inte ofta i Torsby och det är jag lite glad för.
Dagens mums: Antagligen rostat brödet jag äter nu, eftersom jag inte har så mycket mer att välja på. Men jooo, dum jag är. Tuggummit såklart.
Dagens musik: VM låtarna. Hell yeah! Det trodde ni inte va?! Men dom är ju såå himla sköna.
Dagens to do: Se på fotboll med fisan, men herreguuud?! Skrev jag fotboll? Vad händer med mig, först skrev jag något om fotbollsVM och nu ska jag på fotboll. Oh no!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0