alla dessa stekare



Jag har skämt bort mina kära bloggläsare tror jag, ni vill ha inlägg varje dag, annars tror ni att jag har gått och brutit benet eller ha tröttnat på att blogga. Okej, jag förstår er!!
Men igår hade jag helt enkelt ingen ledig stund, men jag ska berätta vad jag hade för mig igår. Så ni inte har missat en dag i mitt liv liksom, viktigt som fan.
Jag skrev en lång uppsats igår, skönt att det är slut på skiten. Jag hade även vattekrig, otroligt roligt och så otroligt blöt har jag nog aldrig varit utan att ha badat. Ahja, som sagt kul som bara den. Dock spårade det ut och idag har vi fått order att inte ha vattenkrig, men det skiter vi i.

Jag surade även väldigt mycket för att ett par av mina klackar är slut, de som jag skulle ha till min examensoutfit. Gaaaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0