åh vad fint



Pigga och glada när klockan var runt omkring sju. Gaah, då hade vi varit uppe i cirkus 2 timmar, det ni!!



Och så var det dags att bädda osv. efter lite shopping. Det var ett ganska stort problem för mig faktiskt, det där med att bädda.



Sen fixade vi till oss för att gå ut på staaaaan igen. Jag körde på hatt för första gången iår också, värt en tummen upp.



Påväg till the city, så vi passade på att fota lite och ja det gick väl rätt bra.



Vi gick genom avenyn och njöt av solen. Sen bestämde vi oss för att ta en fika och ja det var gött.



Tummen upp för Göteborg.



Yeah, med solen i ryggen och en massa gothiakillar som tyckte om oss svenskor.



Sen gick vi tillbaka till vandrarhemmet efter att jag har blivit erbjuden en femma för min finfina hatt av några killar i en bil. Aldrig i livet! Hatten är värd en förmögenhet, den kostade mig dock ingenting. Men jaja.
Så lördagkväll avslutades med mys, prat, skratt och sms.

Ja, fler bilder kommer upp på facebook, så kika in där också vettja!

Kommentarer
Postat av: Sofia

där tror jag faktiskt att jag också har bott :)

2010-07-27 @ 20:54:56
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Lavranshedvig

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-08 @ 09:46:23
URL: http://lavranshedvig.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0