jag och Ryyyyan!




Har egentligen ingenting att skriva här, så fråga mig inte varför jag slänger in ett inlägg nu. Jag brukar vara lite smått allergisk mot inlägg som innehåller ingenting. Vadfan babblar jag om?
Äh skitsamma, jag ska strax titta på världens bästa serie, givetvis är det O.C jag menar, vad skulle jag göra utan mina fyra säsonger? De tröstar mig när jag är ledsen, de skrattar med mig när jag är glad och de är ett förbannat bra tidsfördriv. Och nu sitter jag och lyssnar på musiken från serien, också grym. Jag ska nog gifta mig med O.C.
Eller flytta till Orange County, eller nä jag gifter mig med Ryan. Aa, vi kommer få det så fint tillsammans och våra barn kommer bli så söta.

Bra vi säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0