blooooooogg



Jag har aldrig funderat på att sluta blogga för jag gillar det, det är liksom jag. Jag älskar att skriva om vad jag gör om dagarna, vad jag tänker och om saker jag gillar. Så bloggen är konstigt nog en del av mig och jag har som sagt aldrig funderat på att ta en paus eller sluta helt.
Däremot så har jag funderat på att sluta vara så privat som jag är, sluta skriva så mycket namn osv. Jag vill heller inte skriva så himla mycket om känslor och dra in dom människorna i bloggen, för det blir så mycket missförstånd hela tiden. Bara för jag skriver ett namn på bloggen, så vips så tror runt omkring 100 olika människor att jag har något ihop med den personen. Det är lite synd faktiskt.

Men som sagt, jag kommer kanske fortsätta på samma bana som tidigare, eller så byter jag helt. Vi får se, men nu ska jag dra till R. Tehe, vi fortsätter på samma bana va? Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0