amandac

 

Jag har sovit underbart skönt inatt, uppe i mitt lilla rum hos sis i sunnää. Nu sitter jag ensam och självklart dricker min morgondryck och ser på nyhetsmorgon, ganska intressant.

Idag är det dan före dopparedan. Jag har fortfarande några julklappar snart men jag känner ingen stress. Det får det bli som det blir helt enkelt. Men idag blir det mys, bara göra myssaker har jag tänkt. Klockan ett tar jag bussen hem, fixar förhoppningsvis dom sista klappisarna, äter julskinkesmörgås hos mammi, dricker nog även lite must. Sen ska jag baka lite julgodis hos pappi för där är det tomt på godsaker och sen ikväll ska jag ha det traditionella bingolottospelet. Dagen innan julafton är bannemej mysigare än själva julafton, därför ska jag njuta som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0