yeeeeeeeeeeeahh



Känns som om minsta positiva sakerna blir skitstora och gör mina dagar. Som att :

- min mobil inte dog trots att de hade 0 % batteri. Jävla grym mobil jag har och det var tur för jag har tappat bort laddaren.
- jag fick en fin överrasking igår, som gjorde mig en aning gladare och allt kändes mycket bättre, så jag fick t.om energi till att gå en långpromenad.
-  gräsklipparen var min vän idag och la inte av en enda gång!! Jippi.
-  mina pengar kommer snart, ooooootroligt gött.
- kaffet inte var slut imorse trots att jag vaknade runt ett, förstår ni vilken lycka eller?!
- pappa sa att det fanns en stor säng i bowlinghallen, dock ingen madrass, men det fixar sig. Så jag ska antagligen få en big säng!!! Det var fan på tiden.
- jag hittade två hundra i en väska som låg i garderoben, åh fyfan gött!


Wiho, vänder det  nu igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0