outcaast



Åh herregud, igår var det otroligt många som kikade in här på bloggäään. Men jippi, kul. Stanna kvar förihelvete!! Tehe. Jag hade iaf en ganska mysig kväll igår med först två grabbar som kom och överraskade mig. Iaf nästan.
Prata med grabbar är nått som jag verkligen behöver ibland, de säger liksom något helt annat än vad en tjej skulle ha sagt. Och det är grymt bra ibland. Sen blev det byn ett tag, i hopp om att några roliga filurer skulle vara ute, en söndagkväll liksom. Och ja, Dreas och Fia hittade vi väl tillslut. Jippi yeeah!
Så det blev ännu lite grabbprat, men denna gång med Dreas. Det var fint, grabbprat gillar jag.
Om jag ändå skulle ta och bli grabb? Enda nackdelen är ju förfan att jag inte får använda mina fina älsklingsskor. Och älsklingskläder. För inte fan kan jag gå runt i rosa klänningar och klackar när jag är kille? Oj, nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0