Gaaaah



Okej, Torsby är väl fint på sitt sätt. Jag trivs här, det är litet, alla känner alla och minsta lilla grejen man gör, blir så mycket större och sen vet precis alla om det. Men, jag gillar det ändå på något konstigt sätt.
Men, nu till saken. Stället är ju helt omöjligt att skaffa praoplats på, jag vill inte vara på Pekås eller en pizzeria. Nejnejnej. Jag vill ju ta chansen att vara någonstans där jag kan få lära mig saker och kanske på en inblick i något yrke.
Men nej, det är liksom nästan omöjligt. Det finns ju inte så mycket att välja mellan precis.
Jag skulle aldrig klara av dagis, inget tålamod!! Sjukhuset skulle jag aaaaaldrig klara av, svimmar när jag ser mitt eget blod. heh. Pizzerior, vem vill praoa på en pizzeria? Nej, ingen. Konsum, skulle nog få panik efter första dagen. Då återstår det bara de ynka affärerna som finns och om jag ska vara ärlig så intresserar det inte mig heller.

Jag är ju intresserad av fotografering, så då fick jag den brilljanta idèn att vara vid Yderstig, men vet ni vad? Han tar inte emot praoelever, g-r-y-m-t.
Frisör är ju det jag vill bli, så det får nog bli en frisör trots allt. Jag ville ju testa något annat, men. Frisör blir nog toppen, hoppas nu att jag hittar någon som tar emot en sån som mig.

Kommentarer
Postat av: hilea

Hej=)

Nu var det ett tag sedan min blogg va igång pga olyckan, men nu hoppas jag jag får igång den igen=) Välkommen tillbaka om du vill=)



Kram Hilea

2010-04-14 @ 09:14:24
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: hilea

Hej=)

Nu var det ett tag sedan min blogg va igång pga olyckan, men nu hoppas jag jag får igång den igen=) Välkommen tillbaka om du vill=)



Kram Hilea

2010-04-14 @ 09:17:44
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0