Minitomater



Istället för att käka godis, är minitomater ett bra alternativ. Bara det att jag hatar tomater. Jag slänger de alltid och skulle aldrig få för mig att sitta och äta minitomater av alla saker man kan äta. Gurka tillexempel, gott. Morötter, gott. Äpple, gott.
Apelsiner gott. Ferraribilar, gott. Djungelvrål, gott. Åh, nej. Nu kom jag in på de lite onyttigare sakerna. Typiskt.
Fast jag tycker att man ska äta godis när man känner att man kan det. Då man förtjänar att äta.
Man går liksom inte upp av att äta några godisbitar någon gång. Bara man inte får det som en vana att gå och köpa en godispåse, nä. Ingen vana, utan någon gång ibland, då man är värd lite gott.
Nu har jag nyss varit på ett Friskispass. Åh, så skönt. Imorgon är det Friskis igen, dock ett inte så jobbigt pass, så det får nog bli ett joggingpass innan. När veckan är slut, kanske jag till och med är värd lite gottit. Äh, ingen idè att sluta äta.
Vad är det för liv?
Jag har varit fastklistrad vid datorn nästan hela dagen. Linus har gjort mig ännu stoltare. Han kom 4:a i Sveriges förmodligen största tävling. Inte bara för juniorer, utan för alla. Ja, jag får skryta. Eller jag gör det iallafall.
Grymt!
Imorgon är det ny skolvecka och nya saker att se fram emot. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0