Weekend



Nu sitter jag här förväntansfull inför kommande vecka. Vi har dock ett ganska stort historiaprov imorgon, men efter det har vi verkligen bara roligheter kvar. Och på onsdag är det nöjesdagen och då ska vårat arbete sättas på prov. Då ska vi i nöjesgruppen sätta upp allt och ha endel ansvar, men vi ska även försöka ha kul själv.
Jag hoppas på sol och värme till veckan, så man kan ha vattenkrig med glädje. Under helgen har jag sett på balen i Rottneros, fotograferat och varit hos Syster och Simon i Sunne. Vi har spelat kubb, boule, spelat kort och sett på tjejfilm. Och får inte glömma att skriva att vi åt endel godis. Det var gott och jag har haft en jättemysig helg i Sunne.
Nu försöker jag att träna på provet men ändå se på Linus som spelar bowling i Skövde. Ikväll blir det promenad och plugg.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Skräll att Ola ger prov sista veckan! Vi har en stor geografi uppgift, hur dryg som helst! usch ><

lycka till iallfall :)

2009-06-08 @ 10:25:25
URL: http://tldz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0