Städdag

Ännu en dag här hos Ida, det är great. Idag har jag varit så duktig så duktig att hjälpa henne att städa hela huset. Åtminstonde satt jag och pratade med henne, haha. Städning är inte riktigt min grej, men trots det, så bidrog jag faktiskt med lite dammsugning. Jag är en sån snäll lillasyster så jag vet inte.
Vi fick nog av städning och tog moppen och badade, dock tror jag att vi hade fått solsting, för sola det orkade vi inte och om jag ska vara ärlig så behöver jag inge mer färg, för kroppen verkar inte vilja ta emot mer. Så vi badade en gång och sen bestämde vi oss för att åka hem och spela poker, dricka kaffe och äta vattenmelon. Jag vann, som jag alltid gör, haha.
Jag har också varit duktig och var ute och sprang. Yes, jag är duktig. Trots den icke-mycket-syre-luften. Men, det var som sagt ganska skönt att springa och nu känner jag mig ren och fräsch.
Fortsätt att rösta på mig, jättefint gjort av er.
http://benglunds.blogg.se/2009/june/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment

Snällt! Kanske kommer upp lite tips om kläder eller något annat roligt senare under kvällen! Ha en bra kväll hörni!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är en riktigt duktig städerska tycker jag, även fast du mest pratade, drack kaffe och skrev sms=)

2009-07-02 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0