Måndag



Vickan tog över mitt hus när klockan var 08.02. För det var just då hon kom. Jag tittade noga på klockan. Jag var trött, trött och ganska grinig. Men, efter två avsnitt med OC och en kopp kaffe var jag pigg. Dock kanske jag var lite väl pigg, jag blev väldigt dryg och tjatade och tjatade till Vickan gick med på att spela Texas. Dock förlorade jag och tjatade till mig en omgång till, då jag faktiskt vann. Det gjorde min dag.
Vid tolv kom Johanna, vi lockade hår och sotade varandras ögon. De blev rejält svarta vill jag lova, jag kände knappt igen mig själv. Men jag tycker faktiskt det var ganska fint trots allt. Vi tog på oss klänningar och kilade ner till vattnet. Vi skulle nämligen ta massa fina foton. Och det kan jag lova att det blev, har inte laddat upp de än, måste redigera lite innan också.
Har nyss varit och tränat, det var skönt. Alltid skönt att svettas. Just nu sitter jag och läser Thereses minnesblogg. Åh, så himla hemskt är det. Vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack sööta duu!

2009-06-15 @ 20:53:37
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/
Postat av: Zandra

Fin bild

2009-06-15 @ 22:20:04
URL: http://znest.blogg.se/
Postat av: Hanna

Är du den Amandan som kommenterade och undrade över Lars duschvanor? :)

Isåfall; nej, det gjorde han inte. Anna köpte en tandborste till honom, och vi tjatade på honom ändå tills på torsdagen. Då duschade han. Det var ganska krävande faktiskt, det luktade inget vidare..

2009-06-15 @ 23:38:46
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0