HereIam

Idag är det veckans drygaste dag. Jag är helt ärlig. Man har lektioner packat och slutar fyra, men eftersom det är min positiva vecka gick även veckans drygaste dag bra :) Hemkunskapen gjorde vi en soppa jag inte tyckte om. Den var som gröt. Men mina och Johannas scones blev bra! Jag kanske inte är så dålig bakerska trots allt.
Som sagt packat med lektioner var det men det gick det med. Jajjemän.
Svenskan läste jag världens konstigaste bok. En tjej har köpt ett par svindyra stövlar och har inget att betala med? Så hon visar upp sig för desperata män. Usch vad äcklig, men pengar fick hon. Det är ingen metod jag skulle prova om jag hade ont om pengar. Trust me!
Jag åt mkt mat när jag kom hem så jag tror jag ökade en storlek. Mina 36 byxor blev trånga. Usch. Hopas det bara är som jag kände mig. Jag har varit lat det vet jag, men inte kan jag gå upp en hel storlek på byxorna? Nej.
Trots det åkte jag och mamma till systrarna. Hittade världenssötaste klänning. Jag tror jag har hittat min kärlek i livet. Till min lycka tyckte mamma också om den och det blev köp. Jag kommer verkligen använda den till våren vill jag lova! Bild kommer ngn dag.
Det blev med lite mer i kassen.
Sen var det t-by liga som stod på schemat. Mabs skulle vi spela mot. De har inte förlorat på hela tiden. Så jag och mamma bestämde oss för att göra det och det gjorde vi. Är vi inte bra så säg? Jag spelade. Njaa.
Imorron ska jag och mina två älskade tjejer till karlstad på curling. Jag har gjort en rejäl matsäck så jag ökar en storlek till. Haha. Sitter här och klagar så äter jag bara mer. Men det är ju mat och det måste man ha. Så jaja.
Nu blir det tv och idag har jag INGA läxor. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0