Fix me.

Jag blir så arg på mig själv. Hade nyss skrivit ett jäääättelångt inlägg. Då jag sen trycker bort det utan att spara. Åå vad jag hatar mig själv i vissa tillfällen.
Får ta och skriva om, men icke allt.

Idag har jag varit ovanligt aktiv. Jag har varit ute på en långpromenad med det bästa sällskap man kan ha, dock säger den inte så mkt. Men i vissa sammanhang är det bra. Som idag, idag är en sån dag jag behöver tänka. Och det gör man bäst när man är ensam. Ni som inte hänger med så pratar jag om kameran.

Efter ca en och halv timme tog jag en smörgås och en latte med Lisa. Lisa och latten var efterlängtande. Har saknat Lisa. Märks att vi har mkt att prata om. Vi pratade hur länge som helst om allt mellan himmel och jord.
När vi var mindre, umgicks vi varje dag och vi sov över hos varandra titt som tätt, vilket jag älskade. Men nu får vi vara glada om vi träffas en varannan månad? För det är ju ungefär så det är.
Efter ett tag tog vi på oss ytterkläderna och traskade ut i det kalla vädret. Men måste tillägga att jag faktiskt älskar det kalla vädret, för mig får det gärna vara tio minusgrader ett tag till, man mår bra av det. Eller jag mår bra av det. För kan väl förstå att många tycker att det är ett elände.
Så för mig gjorde det susen att ta en långpromenad i det vädret, så friskt och skönt. Och dessutom så blir det ännu skönare att gå i sen. :) Smart jag är!

Sitter här och lyssnar på mina favortilåtar, ni kan ju ta och lyssna på dom, ni kommer inte bli besvikna.
Paparazzi- Lady Gaga
Pokerface- Lady Gaga.
Fix you- Coldplay

Mina absolut favoritlåtar.

tack för mig ännu en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0