Stupid



Ja, ni får ganska mycket av samma slags bilder. Ja, jag är en dålig bloggerska. Ja, jag är sur. Och ja jag är solbränd.
Jag är en dålig bloggerska för att jag skriver ointressanta inlägg. Jag aldrig inne på datorn längre. Okej, jag är inne minst en gång per dag. Men jag orkar liksom inte sitta inne och skriva desperata inlägg om alla saker som händer i världen.
Jag är sur för att det finns så många idioter. Så många som är så dumma, så omogna och så idiotiska.
De växer aldrig upp och förstör för alla andra. Jag är också sur för att jag har varit vaken sen halv tre inatt.
Pappas mobil ringde ungefär 8 gånger. Och direkt efter den dåliga ringsignalen hade körts 8 gånger, ringde hemtelefonen 5 gånger, minst. Jag blev så arg, så jag stoppade kudden över huvudet och höll för öronen.
Ja, jag kanske skulle gå upp och svara, men jag är mörkrädd och jag är feg. Och sen ringde Linus mobil. Det ringde överallt och jag blev mer och mer frustrerad. Jag trodde såklart att Linus skulle svara, men han gjorde inte det.
Så jag tog till mig lite mod och nallebjörnen under armen och gick upp.Somsagt jag är rätt feg och rätt barnslig när det är mörkt. Jag är inte så fjantig på dagtid. Ha.
 Pappa snarkade, höööögt, så det var inte så jävla konstigt att han inte hade hört telefonen. Han måste minsann sova tungt. Jag buttade på honom och tillslut vaknade han och svarade i den nedrans telefonen.
Jag hade inte räknat med att det skulle vara något trevligt samtal, att någon skulle fråga "Godnatt, sover du skönt. Kom över på en fika". Såklart hade jag inte räknat med ett sånt samtal, det var därför jag inte hade mod att svara.
Det var iallafall ett otrevligt samtal och pappa stack. Jag blev rädd och gick och la mig hos mamma. Som såklart heller hade hört den jävla telefonen.
Så jag har suttit uppe sen dess. Jag somnade när klockan var halv 5 och sov till halv 7. Så egentligen har jag inte varit vaken så länge.
Pappa har varit vaken sen dess iallafall. Vad det var som hade hänt, det märker ni nog snart. Radion har sagt upp det och tidningarna lär väl att skriva det imorgon. Kan inte sluta tänka på att folk kan vara så dumma. Och så omogna.
Bläääää.
Jag är solbränd för jag satt i solen, lite för länge igår och är röd överallt.
Och förresten jobbade jag igår kväll också. Ännu mera otrevligt. Nu ska jag göra något annat, än att sitta och tänka på folk som är helt, ah. Ni vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hade hänt? :O

2009-04-20 @ 17:10:31
URL: http://diinjuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0