My love









Idag fick det bli många bilder. Ska sammanfatta min dag relativt snabbt och enkelt. Inga onödiga detaljer, som jag annars lyckas väldigt bra med.
Jag kan inte förstå att man kan ha en så otroligt lat dag i skolan som vi hade idag. Det berodde kanske på att vi var sju stycken istället för 16. Ah, ni läste rätt. Mer än hälften av klassen vad förmodligen sjuka idag. Vi som var i skolan hade det dock väldigt skönt och vi blev till och med nästan bjudna på mjukglass. Dock kom våran lärare på att han inte hade fått lön och hade 59 öre kvar på kontot. Typiskt. Han lovade oss iallafall att vi skulle få en glass en annan dag. Och för att trösta oss fick vi sluta tidigare.
Ah, ingen lektion idag har varit ansträngande. Vi har bara fått spela spel ungefär. Snällt av våra lärare. Snällt.
På lunchen råkade jag och mina söta klasstjejer gå i på Skocity, mest för skojs skull. Jag hittade ett par så himla fina skor, så jag blev helt till mig. Jag kunde inte sluta tänka på skorna, så efter skolan gick jag direkt till Skocity och köpte dom. Vilken tur att förra månadens barnbidrag fanns kvar på kontot och vilken tur att denna månadens barnbidrag fanns på kontot, redo för att bli lämnad till Skocity. De pengar jag har jobbat ihop finns fortfarande kvar i spargrisen och de ska inte röras tills det blir Göteborg, då jag ska shoppa endel. Så mitt spontana skoköp blev en succè.
Jag älskar remmarna, färgen och klacken. Trots att de är höga. Nu blir jag ännu längre, vilket ingen tycker skulle behövas. Jag är redan längre än alla jag är med och om jag använder skorna lär jag bli minst 5 cm längre.
Skorna i mitt hjärta säger jag bara. Nu ska jag sluta att skriva om skorna.
Istället ska jag berätta att jag ser fram emot morgondagens filmdag och valborg.
Det blir mys hos Emma på Valborg med de bästa tjejerna jag vet. Grillning med mera. Åh, vad mysigt det kommer bli.
Två dagar kvar. 
De andra två bilderna knäppte jag förut, då himlen var underbar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

snygga skor!

2009-05-01 @ 21:14:33
URL: http://abls.blogg.se/
Postat av: adelina

håller med amanda där :)

2009-05-02 @ 20:46:30
URL: http://adelinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0