Leende på läpparna





I fredags fick jag den brillianta idèn att ha ett skärp i min jacka från Hm. Jackan är stor i modellen och jag tycker den är lite för stor faktiskt. Och lite småtråkig. Så jag satte en skärp i midjan. Tycker det blev riktigt bra faktiskt.
Idag har jag använt min skjorta som jag inte har använt värst många gånger. Tycker inte den har varit passande att använda mitt i vintern. Nu satte jag på mig den och även där passade skärpet in.
Idag har det varit en ganska bra dag. Ingen bra har egentligen hänt. Jag har bara varit på för bra humör och har skrattat och fnissat jättemycket. Dock skrattade jag inte fullt så mycket när jag fick veta att det var Bip- test på idrotten.
Vilket menas med att man ska testa sin kondition och uthållighet.
Jag hade trott att det skulle bli sååå jobbigt. Men när vi väl hade börjat så gick även det. Klarade mer än jag hade trott.
Och jag ville så gärna ha bra resultat.
Vi hade inställd resurs och jag var överlycklig när jag gick hem med musik i örat. Solen sken, musiken var bra och jag var glad.
När jag kom hem fick jag dock ont i huvudet. Trots att jag hade druckit kaffe i förebyggande syfte. Eftersom jag visste att jag inte hade druckit vatten eller ätit mer än sallad och bröd. Nu har jag iallafall ätit en stooor omelett. Den var god. Pappa är bra.
Förövrigt är jag sur, för jag inte kan läsa de bloggar jag vill läsa. Jag känner mig handikappad över att jag inte kan läsa bloggar som jag vill kunna läsa. Fan också.
Jag försöker också att förstå Facebook. Vilket heller inte går så bra för mig. Typiskt.
Ikväll väntas Friskis och läxor. Trevligt, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0