Yuck



Bilden är inte direkt den finaste och det är heller inte dagens outfit bild. Kameran har inget batteri, tyvärr.
Sol, skratt, rosa body, kompisar och syslöjd. Ungefär det har min dag bestått av. Jag syr en högmidja kjol på slöjden, hoppas det blir bra. Jag är inte så kreaktiv av mig. Jag kan varken måla eller sy. Tycker heller inte det är så himla roligt.
Får hoppas att kjolen blir in, trots att jag är värdelös på syslöjd. Haha.
Det har inte hänt så mycket mer idag faktiskt. Jo, jag vill bara säga till alla som ger mig så himla söta komplimanger angående mig klädsel. Ni är så söta. Det är jättekul att höra att ngn gillar det jag har på mig. Så tack sötnosar.
När jag loggade in på bloggen förrut, hade jag en anonym kommentar. Åh, jag hatar anonyma kommentarer.
Kanske har man glömt namnet, eller råkat tryckt bort namnet. Okej, det gör mig ingeting om det är ngt bra eller snällt man har skrivit. Men om man bara vill komma med massa skit i kommetarerna kan man lika gärna skriva sitt namn och stå för det man säger. En fjant (ursäkta uttrycket) har skrivit att jag är så himla dum för jag umgås med en av mina vänner. Hon/ han skrev heller inte ens namn och jag blir så jävla trött på såna fega människor.
Herregud, skulle jag bry mig om vad ni tycker? Ni som inte ens vågar skriva era namn. Okej, om ni skrev era namn så skulle jag tycka det var aningen bättre och modigare. Men anonyma jävla kommentarer som inte har något bra att komma med kan sticka. Bye.
Bye the way, hon som ni tydligen har något emot. Hon är hur bra som helst. Hon skriver bra, hon pratar bra, hon är smart, hon förstår och hon är stark. Hon är inte bara stark i kroppen utan också som person. Så det så.
Hon skriver väldigt bra och hon skriver om vad hon tycker och bara det är starkt.

Okej, nu blev det ett litet utbrott mitt i inlägget. Hoppas det inte gjorde ngt. Blir bara så arg på dom. Fyyyyy.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, så denna person har nått även din blogg... Tråkigt att även du ska drabbas när det är MIG han/hon stör sig på. Jag vill att du kollar IP-numret som du kan se när du går in på 'Kommentarer' när du loggat in på blogg.se så ska vi ta reda på vem det är.

2009-04-21 @ 17:11:25
URL: http://leonaa.blogg.se/
Postat av: Emma Kjellberg :)

Fiin du ä! :* <3

2009-04-21 @ 18:37:36
Postat av: Juliia :D <33

Stolt fotograf. ;D <3

2009-04-25 @ 10:56:47
Postat av: Tilda

Gud vad fin du är Amanda :D längtar verkligen tills vi ska ut och fota båda tre vettu (A) hihi :* <33

2009-04-25 @ 19:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0