Sommarlista

Bara för att ni ska få läsa något på denna blogg, så ska jag nu göra en liten lista igen. Om ni väljer att läsa den är upp till er, roligare på bloggen än såhär blir jag nog inte dock. Så passa på. 

Mina planer under sommaren: jag äääälskar att jag har jobbat ett år och därför har rätt till semester. Så några semesterveckor har jag och det är ju så inihelvete skönt. Så jag ska njuta helt enkelt, dricka vin en måndag, äta räkor till frukost, sitta på klippor i Grebbestad, lära mig tända en grill, fiska krabbor och aborre, åka båt, gå barbent och gå i flipflop. Och givetvis åka på Bilbingo och vara världens gladaste. 

Bästa sommarstället: är utan tvekan västkusten! Förra året spontantåkte vi till Strömstad, packade bilen full med liggunderlag och ett ihopfällbart tält, tankade bilen och drog. Åt skaldjur till alla dagens mål. Det var livet. 





Hur länge ska du vara ledig? Några veckor då och då, är mitt inne i en semestervecka nu. Sen kan man ju ta semester när man vill när man är egen företagare :)))))) så tar väl egentligen när jag känner för det. 

Vad ser du mest fram emot? Hmm mitt svar där är nog egentligen ingenting speciellt, att bara göra såna saker som funkar på sommaren. Och att ha det lika bra som förra sommaren. 

Vad kommer du köpa inför semestern? Absolut ingenting, varför skulle jag göra det? Möjligtvis några fler vinflaskor än vanligt, annars ingenting speciellt. 

Vart badar du helst? I en sjö? Känner inte jättemånga som äger värsta poolen, så ja i en sjö någonstans där det inte är äcklig botten. 

Här kommer jag hänga i sommar: i min hammock hihi och förhoppningsvis i vår sommarstuga eller så hittar ni mig på någon uteservering där jag försöker lära mig dricka öl. 

Nämn någonting som kommer vara annorlunda denna sommar gentemot förra?: Jag är singel och jag är lycklig, slipper förhoppningsvis att vara ett vrak för att jag precis har blivit dumpad och jaaa, jag slipper pendla till Norge varje dag. Förjävla skönt att slippa bägge dom sakerna faktiskt. 

Hur kommer du göra dig illa?: haha vilken fråga, kommer förhoppningsvis inte göra mig så illa, mer än ett stukat finger eller två efter någon galen festhelg eller nått. 

Vad kommer du göra denna sommar som du inte gjorde förra? Jag kommer njuta mer, för nu är ledighet något helt annat än det var förra året. 

Vad oroar du dig för?: absolut ingenting för har absolut ingenting att oroa mig för. Och det äger ju rätt mycket faktiskt. 

Vilka kommer du spendera din sommar med? Alla otroliga vänner som jag sitter och trycker på. Otroliga människor hela högen, precis dom ska jag spendera min sommar med och det slår också precis allt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0