har absolut ingenting att göra så är lite wannabe min sambo

SENASTE:
1. Dryck: Varm oboy a 'la amanda. Yummi.
2. Telefonsamtalet: Det var med olivia den busen, vad hon ville? Ingen aning, håna mig antagligen.
3. SMS: hör och häpnad! Henrik min älskling.
4. Sång du lyssnade på: held ya - moa lignell. Ingen större skräll om ni trodde det.

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: dejta och dejta, nej. Men ja kanske då.
7. Har någon varit otrogen mot dig: nej
8. Varit kär: inte innan henrik, men nu är jag så kär så jag nästan spricker.
9. Förlorat någon speciell person: ja, jag har ju tyvärr det.
10. Varit deprimerad: kan hända att jag har haft jobbiga perioder ja..
11. Varit så trött att du somnat sittandes: har jag inte alls med några problem med, sover i detta nu. Sittandes.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. har ingen
13. har ingen fortfarande
14. och nej, har inte fått någon sen den senaste frågan


I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: ojojojoj, tjugotals! Underbart, vem kunde tro att jag kunde få vänner? Nejdå skämta.
16. Fått ditt hjärta krossat: nejjjj inte heller, det finns kvar.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: händer dagligen, vad jag skrattar åt? Oftast mig själv, är rolig.
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Jaaa och det är ju fint.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: utan tvekan
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: ööööh va?
21. Kysst en kompis: nej, men jag brukar pussa på mina fina

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: vad är msn?
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: tvåååå små fina kids ska jag ha.
24. Har du några husdjur?: en galen liten finful knasig hund ja.
25. Vill du ändra ditt namn: ja, birgitta är fint.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: var i Barcelona och levde som en kung.
27. Vilken tid vaknade du idag: typ alldeles för tidigt, runt 08.10. började en halvtimme senare. Det är jag det!
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: vad fasen är det för fråga? jag sov väl...?
29. Någonting som du längtar till: till jullovet, det är ju så underbart.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: finns ingenting, har det jag behöver
32. Vad lyssnar du på just nu: pappa när han skvallrar med hans syster.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: hahahah vilken rolig fråga
34. Vad gör dig irriterad just nu: mest mig själv, jag är ganska jobbig idag.

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Amanda Maria Carle, nej menar Maria Amanda Carle.
37. Singel/upptagen: väldigt väldigt väldigt upptagen
38. Stjärntecken: oxee
39. Kille eller tjej: är nog en tjej trots allt.
40. Grundskola: sörmaaaark
41. Gymnasie: - nobelgymnasiet, fina fina grejer.
42. Högskola: - har inte planerat det.
43. Hårfärg: brun, lite röd också. Och lite lila.
44. Långt eller kort: långt, eller nej mellan.
45. Längd: lång, typ 175cm
46. Vad gillar du gällande dig själv: jag gillar hela mig själv, oftast
47. Piercings: öronen
48. Tattoos: nej men det kommer det kommer.
49. Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:

51. Operation: för någon månad sen. Jobbig tid.
52. Piercing: var i öronen.
53. Tatueringen: men jag har ju ingen
54. Bästa vän: är kär i min bästa killkompis, henrik pettersson. Och tjejkompis får ju Victoria Lind, min fina.
55. Sporten du spelade: har tror det eller ej, men fotboll
56. Husdjur: häst, trör jä
57. Vaccination du minns: ni kan ju omöjligtvis inte tro att jag skulle minnas något sånt.
58. Konsert: har jag någonsin varit på en sådan?
60. Alkohol du drack: det minns jag inte herregud...

JUST NU:

61. Äter du: ingenting
62. Dricker du: men ingenting
63. Är du på väg att: gå och pussa på henrik
64. Lyssnar du på: haha ingen fortfarande.
65. Väntar du på: utomlandsresa och sommaren

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: finns inget annat jag vill så mycket..
67. Vill du gifta dig: jaaa, kanske någon dag
68. Karriär i åtanke: ska bli en alldeles utomordentlig frisör en dag

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögonen såklart.
70. Kramar eller pussar: bååååda
71. Kortare eller längre: längre
72. Yngre eller äldre: äldre äldre äldre!
73. Romantisk eller spontan: jag gillar romantiker helt klart.
74. Snygg mage eller snygga armar: spelar mig absolut ingen roll det ni
75. Tatueringar eller piercingar: absolut inte piecingar, däremot tatueringar gillar jag
76. Känslig eller inte: känslosam, till en viss nivå
77. Ragg eller förhållande: förhållande, finns inget bättre
78. Bråkstake eller tveksam: va...?

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: ja. punkt
80. Gjort något sjukt spontant: hahha ja, punkt.
81. Tappat glasögon eller linser: om jag hade någon av dom, så hade jag gjort det många gånger.
82. Haft sex på första dejten: dejta är ett fult ord
83. Krossat någons hjärta: nej eller? Kanske
84. Har någon krossat ditt hjärta: nix,
85. Har du blivit arresterad: naaeej det var väl lite överdrivet
86. Dissat någon: kan hända, punkt
87. Gråtit när någon dött: ja, många många gånger. Sammanlagt ett helt hav
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): nej.

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: ja, ibland. Ibland är jag alldeles för hopplös
90. Mirakel: absolut inteeeee
91. Kärlek vid första ögonkastet: nej, det går inte. Men man kan känna lite 'oho varmt'
92. Himlen: nej tyvärr, tråkig människa jag är men nej,
93. Tomten: han är söt, men finns inte. Fast efter att ha sett 'nu är det jul igen' så tror jag nästan på honom....
94. Att kyssas på första dejten: ja kanske, det funkar ju ibland, hhihi.
95. Änglar: ja.


SVARA ÄRLIGT:

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej absolut inte, usch
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: givetvis herregud ja
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: sällskap, kärlek och julmust.
100. Att posta det här är din 100 sanning: jag förstår inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0