Welcome



Med denna bild kan jag visa er hur vi hade det igår, vi var så fruktansvärt glada, pigga och hade energi för att springa 10 mil. Jag skrattade grymt mycket, jag mådde så bra och jag var så förväntansfull. Min smsinkorg kunde ha dött av överbelastning tror jag, men jag var lika glad ändå.
Det har hänt mycket 2009, den andra halvan av året har varit fruktansvärt bra. Jag har skaffat så himla bra vänner, som jag älskar så mycket. Jag har haft hur många kvällar med er tjejer, som jag aldrig kommer glömma.

Med detta kan jag väl bara säga, välkommen 2010! Hoppas du blir ännu bättre än det som har varit. ♥

Kommentarer
Postat av: ällen

året kunde inte ha börjat bättre! NI ÄR BÄST <3

2010-01-01 @ 18:31:10
Postat av: Hanna Westman

sv: åh tack så mkt!

2010-01-01 @ 19:45:55
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0