Spring för ditt liv.



Åh herregud ja.

Jag har slutat att blogga om ingenting, det kanske ni har märkt? Jag skiter fullständigt i om jag får några kommentarer, det är inte det viktiga. Just nu bloggar jag om det jag vill, jag skriver inte något jag egentligen inte vill skriva. Jag har kommit ifrån detta med kommentarer och kommentera andras bloggar.
De som vill läsa min blogg, läser min blogg. Jag ska inte tvinga hit några läsare.
Men, trots detta så har inte min statistik sjunkit, det är ju för bra. Då vill jag liksom bara skriva mer och mer.

Förresten, har jag inget liv eller? Jag har suttit framför datorn i flera timmar och lyssnat på samma musik hela tiden. Det får man, om man vill det.

Kommentarer
Postat av: ehehe du vet vem

aa, det får man, om man vill det :)

2010-02-21 @ 11:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0