Crazy life



Vill ni veta något lite småpinsamt? Jag har aldrig sett The Notebook, som alla pratar om denna film. Jag tror att jag skulle älska den, för kan man göra annat än att älska kärleksfilmer eller, speciellt om man är tjej. Nepp.
Jag skulle behöva se en såndär jättefin kärleksfilm och gråta och gråta tills tårarna tar slut. För jag är en sån, som gråter till fina filmer. Det bara blir så.
Ibland gråter jag t.om över en låt, hur går det till? Jag kan lägga mig i sängen på kvällen, med hörlurar i öronen och ta på t.ex Flightless bird, ni vet den som är med i Twlight? Iaf, så kan jag ligga där och nögrina över låten.
Och när jag är riktigt ledsen, som igår som ett exempel, så räcker det att någon säger " hur är det Amanda?" Så kan jag börja gråta.
Och vill ni veta något mer pinsamt? Igår på Friskis, när första uppvärmningen har varit, så kom en såndär finfin kärlekslåt, då började jag gråta. Givetvis storgrina jag inte, men det rann tårar. Heeeelt sjukt. Men så är det när man är tjej.

Men, jag älskar att vara tjej.

Kommentarer
Postat av: ehe gissa 15564658 gånger ;) FIA!!! vem annars? :$

ååååååååååååååh kan vi inte se den på vår måbra kväll, nu på fredag? Jag har en känsla av att jag bara måste se den!! :D:D:D:D:D:D

2010-02-16 @ 20:56:08
URL: http://kfhjkhekjhjkfheiohohf.blogg.se/
Postat av: grnstrm hrslf

HAHAHA, naaaaaaaw :'D du är ju för go xD

Och JA; se filmen! Rekommenderar den starkt :D

2010-02-17 @ 18:41:17
URL: http://sweetshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0