Träna, äta, sova.

Detta inlägg är från igår. Orkade bara inte sätta mig och skriva när klockan var halv ett.
Dagen var muy bien igår- idag?
Ja, ni fattar. I fredags hursomhelst.
Vi började med styrelsemöte på morgonen, jag var lättad av slippa spanskan, men tror ni inte att den var inställd? Jaja.  Vi pratade om ganska mkt eftersom vi inte hade ngt möte i december så tiden rann iväg. Efter det var det no, vi såg på ngn film som repeterade allt minst tio gånger och det gjorde mig trött och inte så värst intresserad, men fattade mesta del av filmen.
Matte nästa. Var duktig och gjorde färdigt diangnosen och började på rödkurs.
Lunch- vi åt lite mat och hade sällskap av Saga, Olivia & Mathilda. Trevligt.
Idrotten var najs, vi gjorde en eld och vips var denna lektion slut, bild och vips så var denna skoldag och även denna skolvecka klar. Det var skönt, har dock varit en lat vecka och snart börjar allvaret med massa prov som väntar på oss. Bara att bita ihop och köra.
Jag och Johanna bestämde oss för att äta på kinan. Det var gott och fett.
Vi gick till bowlinghallen där Linus väntade på mig, Johanna far hem och vi började träna.
Han hjälpte mig med mkt och det behövdes sannerligen.
Ut med bollen i andra steget, gå rakt, släpp rakt, axlarna framåt och inte vinklade till höger, ha längre arm som han tjatade om en hel del gånger.
Massa saker i huvudet. Men jag är/ var tacksam för hjälpen, den somsagt behövdes. Så nu ska jag träna på allt detta och hoppas på resultat framöver. Tack!
Det blev Vargnatta. Det var mkt folk och i två-tre timmar satt vi på knä ihop trängda längst fram, benen somnade och det värkte i alla ben i kroppen.
Vi bestämde oss för att tränga oss ut ur folkmassan och bege oss till läktaren där vi hittade tre platser. Lycka!
Det kändes mkt bättre och allt var bra. Kul med så många tby lag.
Lite innan tolv eller ngt hämtade mig Linus vid bowlinghallen. Jag hade en mkt bra tajming eftersom han just hade kommit hem från samma ställe han skulle hämta mig! Mkt bra.
Det blev bok, te och sova sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0