Skidtunneln- hej!

Idag har jag varit duktig och åkt skidor. Jag som har tävlat i denna jobbiga sport, hur klarade jag av det? Men har dock inte stått på ett par längdskidor på kanske 2 år? Men allt var tusen gånger lättare när man var liten.
Men några varv blev det, fast det var jobbigt så var det faktiskt väldigt kul, så det blir att åka imorgon med. Om jag orkar vill säga. Tror Amanda börjar på att bli sjuk, har varit fastklistrad framför tvn hela kvällen känns det som, men så farligt kanske det inte är.
Jag har lite ångest över att det är skola om några få dagar, har inte gjort ngt under lovet, men det kanske det loven är till för, att vila upp sig, ja för ngt annat kan man ju inte säga att jag har gjort, haha.
Ikväll har det snöat, lika mysigt som alltid. Tkr det ska vara snö på vintern. Men det vill väl alla?
Har egentligen inget att skriva om hörni, men det blev ett kort inlägg trots allt  :p

Ha de bra!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0