Tbt









Detta var nästan exakt ett år sen, jag och Olle tog en sistaminuten till Kreta. Det var så fint, älskar verkligen Grekland på alla sätt och vis. Blir alldeles varm i hjärtat när jag kollar på dessa bilder. Åååh. 

Detta år tar jag istället med mig två nära vänner under armarna, drar till en annan grekisk ö. Detta år får jag även sola hur mycket jag vill utan att någon gnäller över att det är tråkigt :) och i år kanske det går lite mer o festens tecken. Så blir det när tre singeltjejer drar iväg och det ska bli otroligt roligt och skönt. 

Men som sagt, först ska jag hinna med en massa jobb eftersom det är 17de maj snart och alla norskar är bokstavligt talat gaaaalna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0