Skrytinlägg



Alltså jag är så glad! Att ha sitt egna företag är bannemej inte det lättaste alla gånger, det är såååå jäkla mycket som man ska göra, tänka på osv osv. Nu har jag haft mitt företag i snart 1 år och ingen är lyckligare och stoltare än mig. Jag har sååå mycket att göra just nu och det känns så jäkla bra. Jag är så sjukt stolt över mig själv, att jag inte gnäller när jag jobbar 12 timmars pass och knappt hinner hem innan jag måste sova, att jag utvecklas hela tiden och att jag utökar min kundkrets hela tiden. 

Det är ju detta jag kan, ingen ska någonsin få ta den stoltheten ifrån mig. Och vilka kunder jag har! Helt jäkla otroliga och jag vet att det är därför jag kan stå över till klockan är 21, för jag älskar verkligen detta yrke och för att det mer känns som en hobby än ett jobb. Jobba ännu lite hårdare Amanda så kommer du snart kunna ro ditt högsta mål i-land. Kämpa ni också så ska ni se att ni får tillbaka det en vacker dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0