💗💗💗💗💗






AlltsĂ„ ja, klockan Ă€r snart 02.00 och jag Ă€r fortfarande hög pĂ„ all andrenalin. 

Jag har alltsĂ„ inte fattat nĂ„gonting, allt började med att jag och mina tvĂ„ kompanjoner skulle ut och dansa loss till fernandoz (?!). Den ena kom hem till mig, vi kollade pĂ„ Madicken och drack vin. Sen var vi helt plötsligt tvungen att gĂ„ till Emma och det var sĂ„pass brĂ„ttom att jag inte fick dricka klart det jag hade i glaset, eller byta om. Men jag fattade ingenting utan blev som vanligt bara irriterad nĂ€r allt blir stressat. Tillslut gick jag och Erica till Emma, nĂ€r jag kommer in Ă€r gĂ„ngen fylld med ballonger men rummet Ă€r knĂ€pptyst. SĂ„ jag fortsĂ€tter gĂ„ utan en enda tanke pĂ„ vad som egentligen Ă€r pĂ„ gĂ„ng att hĂ€nda, möts av mina fina vĂ€nner, som stĂ„r gömda bakom ett hörn, stĂ„r med ballonger, tutor och sjunger för mig. 

Att mötas av nĂ„got sĂ„nt hĂ€r Ă€r obeskrivligt, den glĂ€djen och kĂ€rlek man kĂ€nner Ă€r ju sĂ„ jĂ€vla sjukt. Just nu vill jag bara springa ett Göteborgsvarv eller fĂ„ alla att kĂ€nna exakt samma kĂ€nsla. Allt var sĂ„ jĂ€kla planerat, jag fick mina sifferballonger som jag sĂ„ lĂ€nge har tjatat om, allt gick i silver (som jag Ă€lskar), dom hade dukat upp en buffĂ© med allt som jag Ă€lskar, gjort en dessert som Ă€r det bĂ€sta jag vet samt lurat mig till det hĂ€r. 

Kan fortsĂ€tta skriva allt jag kĂ€nner tills detta blir en roman, men jag tror bara jag nu har varit med om ett av dom bĂ€sta ögonblicken i mitt liv. SĂ„ tack helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0